środa, 2 lipca 2008

Jak krótko

Właśnie wróciłem od fryzjera (a właściwie od fryzjerek na ul. Słowiańskiej). Jeśli strzygę się w Poznaniu, to zawsze tam. Wszystko w Polsce drożeje, strzyżenie również. Za proste ostrzyżenie maszynką zapłaciłem (widełki były w cenniku 9-11 zł) 11 zł. Zastanawiam się dlaczego nie 9?

Zdjęcie specjalnie dla tych, które mnie wolą w krótkich włosach. W zasadzie to nawet się przyzwyczaiłem do dłuższych włosów, ale na wakacje, latem, bardziej praktyczne są krótkie. No i przynajmniej jest szansa, że mi się czoło opali choć trochę. Tylko dlaczego to ucho zawsze tak mi odstaje?

Elektryczne Gitary - Włosy. Czy ktoś zna jeszcze jakieś piosenki o włosach? (oprócz Pękniętego jeża)
Elektryczne gitary -Wlosy

2 komentarze:

Katie pisze...

oooo jaka zmiana! ale jest oki ;)

biazol pisze...

Dzięki.