poniedziałek, 19 listopada 2007

W poszukiwaniu stażu

A la recherche du stage

Program studiów we Francji zobowiązuje mnie do dwumiesięcznego (styczeń i luty) stażu w wydawnictwie. Poszukiwania zacząłem od wybrania wydawnictw, które są dostatecznie duże, aby posiadały własne atelier DTP (fr. atelier PAO). Wysłałem kilka CV i listów motywacyjnych. Odzew słaby. Na szczęście pani odpowiedzialna za mój kierunek pracuje w wydawnictwie Nathan i dała mi namiar na panią odpowiedzialną za makiety w dziale, w którym pracuje. Pani od makiet zadzwoniła dzisiaj do mnie i umówiliśmy się na 28 stycznia. Mam przynieść moje portfolio. Więc siedzę i tworzę. Mam siedem dni. Bóg w tym czasie zdążył Ziemię stworzyć, ze wszystkimi kreaturami, które na niej są. Ja mam nadzieję w tym czasie złożyć przyzwoicie chociaż parę rozdziałów różnych książek.

A więc InDesign i do roboty.

Brak komentarzy: