wtorek, 27 listopada 2007

Audioteka, która mi towarzyszy

W najbliższym czasie uzupełnię. Obiecuję. Wymienię niektóre utwory, które towarzyszyły mi podczas pierwszego pobytu we Francji i które są nadal obecne w mojej przestrzeni dźwiękowej.

Sidney POLAK - Sidney Polak:
1. Witam!
2. www.tekila.pl
3. Otwieram wino feat. Pezet
4. Butelki
5. Skit 1 (Zjednoczenie Sound System)
6. Radio Warszawa
7. Przemijamy feat. Pablopavo, Reggaenerator
8. Inny Wymiar
9. Skit 2 (Zjednoczenie Sound System)
10. Ragga-Rap
11. Chorwat
12. Skit 3 (Zjednoczenie Sound System)
13. Chomiczówka
14. 7 Grzechów Popkultury
15. Wkładam łyżkę w szklankę

Płyta ukazała się wiosną 2004 roku (wg informacji na stronie Sidneya). Kupiłem ją chyba jesienią 2004 - nie pamiętam. Oprócz kawałków znanych z TV czy radia, są tam również inne, niektóre nawet lepsze, bo nie celują w żadną grupę słuchaczy. Ogólnie płytę polecam. Jest ze mną i mam nadzieję, że jeszcze długo będzie. Dobrze się słucha.

Brak komentarzy: