poniedziałek, 17 listopada 2008

O beznadziejnym poziomie użytkowników Naszej-Klasy

Od dość dawna jestem obecny na portalu społecznościowym N-K. I prawdopodobnie dość długo jeszcze nim zostanę. Ze względu na znajomych, do których moim jedynym kontaktem jest właśnie N-K.

Dobrze, że administratorzy wprowadzili podział na konta fikcyjne i niefikcyjne. Wprawdzie niewiele to zmienia. N-K chwali się, że ma 8 milionów (wg ostatnich danych, które widziałem) użytkowników. Pytanie tylko, ilu tych użytkowników to profile prawdziwych ludzi?

Od samego początku mam zasadę, że wśród moich znajomych mogą być wyłącznie osoby, które znam osobiście (zrobiłem tylko 2 wyjątki). Co jakiś czas dostaję zaproszenie od profili typu: Leon Zawodowiec (de Foutiniaq), Kowalska Kowalski Kowalscy, Rowerzystki Europy (użytkownik co jakiś czas zmienia nazwę profilu i zdjęcia i zaprasza nowe osoby), Kowalska Kowalski Kowalscy (Cały Świat), Cała Polska, Świnka Pigi.

Dzisiaj dostałem zaproszenie od Wszystkie NAZWISKAnaK.Z profili, które widziałem, ten jest chyba najgłupszy i w zgodzie z moją opinią odpisałem tak (na ogół nie zadaję sobie tyle trudu i po prostu ignoruję).Odpisał/-a:Podsumowałem:O rany, ale mi dowalił/-a:Profil owego indywidua w całej okazałości:

2 komentarze:

Katie pisze...

mnie kiedyś profil "Piękne Radomszczanki" wyzwał od najgorszych za to, że nie chciałam przyjąć zaproszenia ;)

ps. ubolewam nad tym że nie ma mnie wśród tych dwóch wyjątków! :)

Anonimowy pisze...

Cwaniak ja dostałem kiedyś zaproszenie od Narodu Śląskiego. Stefan