wtorek, 11 grudnia 2007

Dynamic Universal Parameter Analyser

"Ja wiedziałem, że tak będzie..."

Gdy już wszystko idzie dobrze i po naszej myśli, jest to znak, że niedługo "sprawa się rypnie".

PS Jedyna dobra rzecz jaka mnie dzisiaj na razie spotkała (jest 13h53) to CAF, czyli dopłata do mieszkania. Będę mniej płacił za pokój. Nie rozumiem tylko, dlaczego nie zwrócą mi kasy również za październik, a jedynie za listopad i grudzień. Od stycznia będę już regularnie dostawał.

PS 2 Aktualizacja 16.12.2007. Wszystko się chyba dobrze ułożyło. Musiałem niestety trochę zapłacić, ale wszystko jest na jak najlepszej drodze. Jutro po zajęciach jadę do wyd. Nathan odebrać podpisane konwencje i złożyć je w sekretariacie uczelni.

1 komentarz:

Ola pisze...

Trzymam kciuki, za to, że jednak jakoś to wszystko się pozytywnie rozwiąże!!!