wtorek, 14 października 2008

Mam rower!

Giant Rock GTS, ja i wieża.W Paryżu chmury :|
A odblaskową opaskę, którą tutaj mam jeszcze na nogawce, zgubiłem wkrótce :/
Wstąpiłem również do Association Voiture & Co, myślałem, żeby oznakować sobie ramę, ale okazało się, że oni grawerują w metalu, więc sobie odpuściłem. W końcu rama i tak ma swój numer. Ale za to dostałem bezpłatne mapy rowerowe Paryża i regionu Ile-de-France.

Okazało się, że w pawilonie, w którym mieszkam, jest w piwnicy garaż dla rowerów. Wprawdzie nie jest 100% pewnym miejscem na przechowywanie, bo rowery są przypięte i jest dość łatwy dostęp do niego dla mieszkańców akademika, ale zawsze lepsza wilgotna piwnica niż postój na dworze. Najgorsze, że mój rower od razu się rzuca w oczy, kiedy się wchodzi do tego garażu - nówka sztuka nierdzewka.

Brak komentarzy: